7 Days Reloading: Tips en oefeningen

Jaaa, welkom, het is tijd om te starten met het 7 Days Reloading programma!

We herkennen het vaak allemaal wel: een drukke periode waarbij je het gevoel hebt dat je jezelf voorbij rent. Op het werk is het druk, thuis is het druk en je hebt geen moment tijd voor jezelf. Ondanks dat alles leuk is voelt het toch alsof je veel ‘moet’. Je vergeet om stil te staan bij de dingen die er echt toe doen. En voor je het weet zijn er weer maanden voorbij, maanden waarin je misschien wel niet ‘echt’ hebt geleefd. Het is zo zonde! Het leven is te kort om niet te genieten van de dingen die je doet. Dit programma helpt je om de kwaliteit van jouw leven te verbeteren.

Het programma
Vanuit een topsport visie is dit programma ontstaan. Het is een positief, pragmatisch programma dat je direct in kan zetten in jouw dagelijks leven.

De pijlers zijn dan ook vanuit de topsport overgenomen:

  • Technisch
  • Tactisch
  • Fysiek
  • Mentaal

Om het programma te laten slagen zijn een aantal punten van belang:

  • Zorg dat je elke nacht minimaal 7 uur slaap hebt
  • Drink elke dag minimaal 7 glazen water
  • Start je dag met de 7 minutes workout

Eten/drinken

  • Maximaal 3 koppen koffie per dag en de laatste voor 20.00 uur ’s avonds
  • Zorg voor 5 eetmomenten op een dag; ontbijt, lunch en avondeten en 2 tussendoortjes
  • Eet elke dag minimaal 200 gram groente en 1 a 2 stuks fruit
  • Geen telefoon, televisie, krant of tablet bij je eten. Uiteraard mag je wel met je partner/kinderen praten
  • Eet deze 7 dagen zo min mogelijk niet-natuurlijke suikers

Rust

  • Zet alle schermen 30 minuten voor het slapen gaan uit (televisie, telefoon, tablet etc)
  • Advies is om ’s avonds te douchen of in bad te gaan en hier je rust voor het naar bed gaan moment te pakken
  • Slaap met je raam open/op een kier (frisse lucht)
  • Een donkere en opgeruimde kamer is een voorwaarde voor een goede nachtrust

De tips en opdrachten!

Dag 1: Klik hier voor de tips en opdrachten van dag 1 (maandag 26 juni 2017)
Dag 2: Klik hier voor de tips en opdrachten van dag 2 (dinsdag 27 juni 2017)
Dag 3: Klik hier voor de tips en opdrachten van dag 3 (woensdag 28 juni 2017)
Dag 4: Klik hier voor de tips en opdrachten van dag 4 (donderdag 29 juni 2017)
Dag 5: Klik hier voor de tips en opdrachten van dag 5 (vrijdag 30 juni 2017)
Dag 6: Klik hier voor de tips en opdrachten van dag 6 (zaterdag 1 juli 2017)
Dag 7: Klik hier voor de tips en opdrachten van dag 7 (zondag 2 juli 2017)

Als je vragen hebt, stuur gerust een mail naar 7daysreloading@mthcoaching.nl of post je vraag op de besloten facebookpagina.

Heel veel plezier en succes met de tips en opdrachten!